اختتامیه مسابقات مناظره تخصصی تعاون

 | تاریخ ارسال: 1402/12/9 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون با موضوع تعاون، گفت‌وگو، آینده ایران امروز، در روز سه شنبه هشتم اسفندماه در محل تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران برگزار شد.
حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: باید زمینه تلاش و کار تمامی مستعدان در حوزه تعاون فراهم شود. مناظرات دانشجویی فرصت مغتنمی برای بخش تعاون است. مناظره موضوع مفیدی در همه مکاتب بشری است و در مکتب اسلام و قرآن کریم مورد تأکید بوده است.

وی افزود: محل تضارب نظرات مخالف و موافق در مناظرات نظری است که به حق نزدیکتر بوده و می‌تواند جامعه را به سمت راه صحیح هدایت کند. به فرموده قرآن کریم کسانی که سخنان مختلف را شنیده و راه را انتخاب می‌کنند، کسانی بوده که اهل خرد و هدایت هستند.

در پایان برگزاری این مراسم و با حضور مسئولان حاضر در جلسه، از تیم‌های برتر سومین دوره مسابقات مناظرات تخصصی حوزه تعاون همراه با اعطای لوح تقدیر و جوایز ویژه تجلیل شد. با اعلام نظر داوران این دوره از مسابقات به ترتیب تیم‌های سردار جنگل، خط اعتدال، جهاد علمی، اشراق به عنوان تیم‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شدند.
خانم زینب ایوبیان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه و کلام از دانشگاه خوارزمی عضو تیم جهاد علمی بودند که موفق به کسب رتبه سومی در این مسابقات شد.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6685 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر